suusgb2.reismee.nl

Retourtje Bangkok geboekt

Vluchtinfo:

Dinsdag 12 april 2016 - Heenvlucht (Eva Airways BR0076)

Amsterdam; 21.40 uur naar Bangkok (Suvarnabhumi Intl. Apt.), aankomst 13:40 uur (de volgende dag).

Donderdag 12 mei 2016 - Terugvlucht (Eva Airways BR0075)

Bangkok (Suvarnabhumi Intl. Apt.); 12.30 uur naar Amsterdam, aankomst 19.25 uur.

====================================================================

Het is in Thailand 5 uur later dan in Nederland.

Uiteraard heb ik een planning van wat ik allemaal wil gaan doen en zien, maar zo weinig mogelijk vastgelegd zodat ik daar alle kanten op kan. De eerste 2 weken wil ik het midden en noorden van Thailand doen (Bangkok/Kanchanaburi/Chiang Mai/Pai). De laatste 2,5 week het zuiden van Thailand (eilandhoppen en nationaal park Khao Sok). Welke eilanden ik precies ga doen weet ik nog niet. Ik heb Krabi/Koh Lanta/Koh Lipe heel hoog op mijn lijstje staan, maar het regenseizoen begint ook rond deze tijd. Tegen die tijd maar even aankijken wat het weer doet!

Om in ieder een geval een slaapplaats te hebben wanneer ik na een lange vlucht aankom in Thailand, heb ik een hostel geboekt voor de eerste drie nachten, Here Hostel in Bangkok.

Verder heb ik een binnenlandse vlucht geboekt van het noorden naar het zuiden op maandag 25 april (vluchtnummer FD 3074 van Air Asia). Vertrek van Chiang Mai om 16:35 uur. Aankomst Krabi om 18:25 uur.

Tot zover..... Nog 28 dagen te gaan :)

Reacties

Reacties

Wendy

Goede vlucht suussie, have fun!!! Xxxx

Tessa

Good trip suus!!! X

Pieter

Wij wensen jou een fantastische tijd Suus , alleen maar genieten

Sissie

Lieve sis fijne vlucht! Genietse.????

Sissie

Hee dat moes een rode kus zijn geen vraagtekens

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!